donderdag 4 juni 2009

makeupcall

Dag iedereen

op vrijdagavond 26 juni houd ik een heuse 'make-up call' avonddit is een schitterend concept van een vriendin van mij en dit houdt het volgende in:een avondje waarop zij deskundig make-up advies komt geven, kan vertellen wat bij jou past, hoe je jezelf een beetje of veel (hoe je het wenst) make-up kunt aanbrengen, het wordt een beetje oefenen en zij sturen bij!om een goed beeld te krijgen van het concept surf naar de bijzonder leuke website:http://www.makeupcall.be/!!!!echt de moeite !!!jullie vinden daar ook de prijs , het komt op 20euro de man (want we zullen zeker met 10 zijn) en kunnen een avondje zalig genieten van make-up advies op maat!in ieder geval het wordt een super gezellige avond! ik zorg dan ook voor een drankje en een hapjevoorlopig gaat het door in de muide , bij vriendin van mij die ook wat vriendinnen uitnodigt, nu als ik genoeg volk splitsen we op en wordt het mijn huisje!het belooft een veelbelovende avond te worden dus zou fantastisch zijn als jullie kunnen komen!laat weten of je erbij kan zijn!!!
dikke zoenen
saar (85)

Geen opmerkingen: