vrijdag 19 september 2008

oproep wijk aan zet !!!!

Ik zou graag iets organiseren in onze citéé. Daarvoor heb je nodig enthousiasme, energie en geld. De eerste twee vinden we ruimschoots aanwezig in de citéé, voor het laatste kan Stad Gent zorgen.

Er bestaat namelijk een subsidiekanaal dat geld toekent (van 50 tot 2500 euro) aan bewonersinitiatieven. Kom je af met een goed voorstel? Ondersteund door genoeg bewoners, dan doet Stad Gent graag een duit in het zakje voor een opbouw van een leuk sociaal Gent.

Daarom had ik graag volgende week donderdag 25 september omstreeks 20u30 alle geïnteresseerden in de 85 verwacht om eens snel de mogelijkheden te overlopen en samen een creatief dossier in te dienen. Ik zorg graag voor alle administratie en paperassen (ik ken mijn weg in deze hele zaak). Ik had dus gewoon graag op het enthousiasme en de energie gerekend.

Alle voorstellen zijn welkom! Een festival (zie bv vistival dit weekend), een bbq, een grote brunch, creabeurs, ... enz enz. Doe maar eens goed zot!

Het dossier moet eind september ingediend zijn...
meer info: www.gent.be/dewijkaanzet

mvg
85

Geen opmerkingen: