maandag 29 september 2008

Nathan basketgod

Sommige nieuwelingen kijken misschien verwonderd op als ze tweewekelijks een immense boom van een jongeling zien passeren in de keizerveststeeg. Op zijn 56 (?) schreidt hij door de citéé vaak met muziek in de oren. Naar ik hoorde een jongen met smaak, want het zou hiphop zijn. Deze sportieve allemansvriend is een begenadigd basketter. Hij speelt voor BBC Falco Gent op een behoorlijk hoog niveau.
Het doet al langer de ronde om eens met het steegje onze sportvriend te besupporteren. Er kwam al snel van trotse Erika een voorstel:

Ik wou je eens laten weten dat Nathan dit weekend moet basketten op zondag 5 oktober om 11:15u. Het zal een thuiswedstrijd zijn (locatie weet ik pas later) en hij moet spelen tegen Okapi Aalst dus volgens mij zal dat een mooie, spannende wedstrijd zijn.

Misschien hebben veel mensen al iets gepland (de 85'ers zitten in a'dam) en is dit iets te vroeg dag. Ik probeer te regelen dat we lang op voorhand een datum kunnen vastpinnen. Maar voel U niet geremd om dit weekend al Nathan te bewieroken. Want hij is het waard.

Geen opmerkingen: