donderdag 23 juli 2009

Rachida vertelt!

> >> Een vrouw had een geheime affaire terwijl haar man op het werk
> >> was. Op een dag lag ze met haar minnaar in bed, toen ze plotseling
> >> haar man's auto de oprit hoorde komen. O mijn God, haast je!

> >> Grijp je kleren, riep ze naar haar minnaar, en spring uit het
> >> raam, mijn man komt thuis. Haar minnaar zei: ja, maar ik kan niet uit
> >> het raam springen, het regent!
> >> Joh, die regen is je minste zorg! Als die ons beiden ziet,
> >> vermoordt die ons!
> >> Dus hij pakt zijn kleren en springt uit het raam en begon te
> >> rennen. Onder het rennen ontdekte hij al snel dat hij midden
> >> in de jaarlijkste stadsmarathon terecht was gekomen. Dus hij
> >> besloot maar mee te rennen tussen de 300 anderen. Hij was nog steeds
> >> naakt, met z'n kleren onder zijn arm. Na een tijdje kwam een
> >> marathonloper naast hem rennen en vroeg: Ren je altijd
> >> naakt?
> >> De man: jazeker, het voelt geweldig, je voelt de lucht langs
> >> je huid waaien tijdens het rennen.
> >> Een andere marathonloper kwam naast hem rennen en vroeg:
> >> Draag je altijd je kleren onder je arm tijdens het rennen?
> >> De man: jazeker, dan kan ik me aan het einde van de marathon
> >> direct aankleden en in mijn auto naar huis rijden.
> >> Toen kwam een derde marathonloper naast hem rennen en vroeg:
> >> Heb je altijd een condoom om als je rent?
> >> De man: alleen als het regent.

Geen opmerkingen: