dinsdag 12 mei 2009

Herrinnering kampeerweekend!

Beste Keiervestebewoners,

Zoals reeds eerder vermeld gaan we binnenkort een kort weekend (4-7 juni) gaan kamperen in de Ardeense bossen.
Waarom kort? Als inwoners van ons Belgenland zijn we stemplichtig. Zondag 7 juni zijn het verkiezingen en moeten we gaan stemmen! We zouden zondagmorgen op tijd vertrekken, dan kunnen we met z'n allen naar het stemhokje.
We vertrekken vrijdag in de Keizervest. Ik vertrek al kort na de middag. Maar iedereen vertrekt wanneer hij kan. (Routebeschrijving volgt later)
Als geïnteresseerden mij tijdig laten weten (voor 1 juni) dat ze meegaan, dan kan ik vlees bestellen bij onze geliefde slager "Burms" voor een BBQ.
Een concrete planning voor het verloop van het weekend is er niet. Ik stel voor dat we alles ter plaatse beslissen.
Vrijdagavond: BBQ en kampvuur!

Wat meebrengen: Tent en toebehoren, drank, voor het eten worden later nog afspraken gemaakt.

Hopende op een grote opkomst groet ik jullie

Siska
siskadekelver@hotmail.com

Geen opmerkingen: