woensdag 25 februari 2009

vrienden van de keizervest (25): Erika

Ik voeld ein delucht dat het groot tijd was om het zot geval van de keizervest op u los te laten. Daarom ben ik fier u Erika Devisscher voor te stellen! De informatie is ietwat achterhaald want ze werkt nua ls financiele butler (of zoiets) in een bedrijf dat ze zalig vindt. Dus tenzij het een job is die ervoor zorgt dat ze een financiële butler kan permiteren zit ze wel goed denk ik. maar vraag het haar vooral zelf!!! Ze is goed in vettig lachen en haar favoriete eten is jenever. Maar lees gerust zelf! Het ware nuttig dat u het scherm laat waar het staat en gewoon op de figuur klikt om te vergroten.

2 opmerkingen:

Heidi zei

Hey Erika!
Ik herkende je geschrift meteen! Nog steeds hetzelfde als in 't middelbaar. ;-)
Kan ik je via e-mail contacteren? Mijn e-mailadres is vogeltje@live.be.
Groetjes,
Heidi

Unknown zei

Maar gauw seg ... van wie in hierbij eens iets lees 👍